شما میتوانید یک مدیر موفق باشید
حالا چرا رشتهی روابط عمومی؟


همه چیز در مورد
رشته روابط عمومی
روابط عمومی بازوی ارتباطی مدیریت و بخش مهم هر سازمان است. یک کارشناس روابط عمومی مشاوری صادق است که جریان دوطرفه ارتباطی را بین سازمان و مخاطبان آن میسر میسازد.
وظایف کارشناس روابط عمومی، از یک سو وظیفه آگاه کردن مخاطبان از مقاصد مدیریت سازمان و از سوی دیگر تجزیه و تحلیل افکار عمومی و انتقال آن به مدیران سازمان است.
هوش بالا، روحیهی جستوجو گری ، علاقه به کارهای خبری، تشخیص اخبار، قدرت نویسندگی و مدیریت فکری و فرهنگی از جمله ویژگیهای لازم برای ورود به این رشته است.


به این نکات توجه کنید …
دانش و مهارت مورد نیاز برای شغل روابط عمومی
برای اینکه بتونید در روابط عمومی یک سازمان موفق بشوید علاوه بر اینکه باید درسهاتون را خوب بخونید، نسبت به تمام موارد زیر هم بروز باشید.
- مهارتهای برنامهریزی و مدیریت زمان
- مهارتهای ارتباطی عالی
- مهارتهای نوشتاری
- اعتماد به نفس بالا
- خالقیت و ابتکار
- انعطافپذیری و توان انجام چندکار
- انتقادپذیری
- توانایی کار تیمی
- دقت و توجه به جزئیات

آنچه بعد از گذراندن این دوره به آن میرسید …
فرصتهای شغلی رشته روابط عمومی
انتخاب با شماست که آینده خود را چگونه بسازید
کارشناسی روابط عمومی سازمانها
کارشناسی برنامهریزی سازمانها
کارشناسی افکارسنجی و نظرسنجی
پژوهشگری رسانه
کارشناسی تحلیل اخبار
ما آینده شغلی شما را تضمین میکنیم، به ما بپیوندید
اگر شما بخواهید میشود!